Tema djur

Idag har det blivit tema djur på schemat. 
 
  • 8:00 Går upp
  • 8:45 Släpper ut hästarna
  • 9:00 Rider Felly
  • 10:00 Tar ut hundarna och låter dem vara i stallet med mig medan jag mockar
  • 11:00 Åker till Josefine och äter lunch med min lilla lunch låda
  • 12:00 Tar en långpromenad med hundarna och Josefine + hennes hundar
  • 13:00 Vallar och gör fint hos fåren
  • 14:00 Somnar
  • 15:00 Skriver dagordning och planerar inför Knivsta HU styrelsemöte
  • 16:15 Skriver lite snabbt på bloggen
  • 16:30 Slänger mig in i bilen för att åka till Knivsta BK
  • 17:00 Knivsta HU styrelsemöte
  • 20:00 Styrelsemötet är slut, dags att träna lydnad
  • 21:00 Förhoppningsvis trött med nöjda hundar, annars långpromenad med Kippan och egen mini promenad med Fidji där hon får öva på att följa mig. Ifall vi flyttar till Anders ikväll dock så kanske vi passar på att åka till buss-/tågstationen för att öva lite miljö. Beror på hundarna och mattes ork.
Har stött på mitt första problem med Fidji. Hon är ingen naturlig apportör! Så nu shejpar vi lite här genom att belöna varje gång hon lyfter något. Så det är jag och mr kötbulle här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0