Dräktighet

Detta med dräktighet var en gåta också märkte jag när jag läste ett informationsblad från Christina. Hoppas verkligen på att hon är dräktig och får några valpar så det känns elakt att säga att jag väntar med spänning på att hon ska kräkas haha! Men hon har visat ett tecken i alla fall. Det är att hon blödde några dagar efter parning. Men är inte helt säker på om vulvan är helt tillbakadragen nu eller ifall hon bara är lite svullen. Syns dåligt på henne tycker jag då hon sällan svullnar upp så mycket i huvudtaget... Äh vi väntar väll vidare på att hon ska bli illamående. Sen får vi helt enkelt se. Men spännande är det!

Bifogar även en söt bild på Kippan som kurar ihop sig i Trulsas lilla bädd som egentligen är för liten för Kippan. Sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0