Lydnadsplanering

Idag hade jag tänkt cykla ned till Steninge slott idag. Kolla ifall det går att träna lute lydnad där och sedan cykla hem igen då har Kippan tränat både styrka (hon drar mig på cykeln), kondition (springer intervaller) och lydnad. Eftersom hon tränar så tänkte jag ta moment som inte kräver fart utan istället lägga in psykisk träning som fritt följ, dumrutan, fjärren med mera. Vittringen ska jag starta upp igen med hjälp av först Krille och Madde. Sedan deras vänner och så ska jag utveckla igen till allmänheten. Beroende på hur mycket hon minns utav momentet desto fortare kommer det gå. Har även idéer på att testa idén med pinnar i burkar, kanske - kanske inte. Vi får se. Men inte nu på ett tag i alla fall.

Längtar till de sopar gatorna här i Märsta. Gruset vill jag bli av med och glaset som ungdomar + fyllon spräckt. Onödigt och irriterande, är så fruktansvärt rädd att hon ska skära sig igen. Vore ju så hemskt synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0