Vecka 3

Tre dagar innan (torsdag) och tre dagar efter (onsdag) söndag som är imorgon ska Kippan vara lugn efter instruktioner av Christina då det är nu hon blir dräktig eller ej. Under den här perioden kan hon påverkas genom illamående. Vilket jag märkte av idag. Hon matvägrade! Vilket hon inte gjort sedan två år tillbaka så jag chansar starkt på illamående. Vilket jag, taskigt nog, väntat på.

På söndag har det gått 3 veckor sedan första parningen så nu håller vi tummarna lite extra inför förändring! Ska läsa på vidare instruktioner inför kommande veckor så hör jag av mig vilka förändringar det står där och vilka förändringar som sker Kippan.

Tog bilder igår så får vi se om det blir någon skillnad! Tyvärr så vill inte de laddas upp här nu så kan komma med dem senare....


Kommentarer
Postat av: Elsa

Strax efter att jag åkte till jobbet så började hon även spy. Synd om henne stackarn men det var ett glädjande besked även ifall det inte är en garanti för dräktighet. I alla fall ett tecken!

2012-06-09 @ 09:14:07
URL: http://melviona.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0