Släktdrag

Såhär i mina dagar som sjukling så granskade jag bilder på Viggo. Fann en bild på honom från lydnaden som fick mig att direkt tänka på Kippan! Lite roligt så jag tänkte spara jämförelsen här så jag inte tappar bort den. Nu är jag dålig så när jag blir frisk kanske jag ångrar mig. Men just nu är de ju för lika varandra med svansarna! Haha.

I teckningen så är det väll sådär. Samma smala teckning i huvudet, vita framben (men Kippan har mer vitt i kragen) och samma vitt som går upp på innerlåren. Svårt att avgöra storlek på bild, men kan tänka mig att han är i Kippans storlek. Lite plus, lite minus.

Släkten är bäst - eller hur? Älskar att släktforska på hundarna och försöka hitta likheter, spännande och intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0