Dräktig

Igår konstaterade Christina av de tecken jag uppmärksammat att hon är dräktig. Så himla roligt! Så idag kom Leif 1 förbi med valplådan som jag ska få låna av Christina. Han hade just hämtat hem Borderness Guiness som idag blev 8 veckor gammal, såå söt! Fick även snabbt träffa Borderness Lakrits. Mycket trevligt!

Hade tänkt lägga ut en bild på Kippan i den ihopbyggda valplådan men blogg.se eller den appen vill, så det får väll vara. Men i lådan har jag gjort det lite extra mysigt, ska plocka ur det sen utan de är enbart för Kippans skull. Längst ned är tidningar, sedan bia-bädden med en pläd och över allt det har jag lagt ett duntäcke. Så hon har det hur mysigt som helst! Så hoppas hon börjar fatta tycke för denna nu.

Åkte även en sväng till Ebba idag som visade mig vart en valp låg i Kippans mage, så himla häftigt! Så nu är jag desto mer taggad inför valparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0