Film på Fidji 5 månader

 
 
 
Filmat Fidji idag för att se hur hon går. Sedan gjorde jag en film som jag tänkte att ni kunde se för att se vart vi ligger i träningen och lite allmänt med Fidji. Hon är inte helt 5 månader än men den här månaden blir hon det.
 
Har lagt mycket vikt vid sitt från ligg vilket jag tycker ger resultat så nu måste jag börja träna lägganden. I fria följet har jag problem med snea sittanden och framben som flyger snarare än går, men det tror jag släpper senare när jag lägger in kontakt i fria följet för att arbeta bort handen som jag har just nu som hjälp. Apporteringen går som tidigare sagt jättebra! Hon lyfter och lämnar. Det vi måste öva på är att jag överlämnar, hon håller och jag tar. Hon släpper gärna när jag ger och tar upp den ifrån golvet så hon måste ha tålamod och hålla. Svårt!
 
Vallning hoppas jag på att vi ska få träna under den här månaden, men vi får se. Det beror på vad instruktören säger.
 
 Edit: 5 månader, inte 6
 
 

Kommentarer
Postat av: ANN

Hej!
fin film, men blir dom inte 5 månader eller är det jag som inte hiner med
Kram Fly o Ann

2012-12-12 @ 20:24:35
Postat av: Elsa

Du har så rätt! Räknade nyss när jag inte fick ihop det

2012-12-13 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0