F-kullen

Har frågat runt lite om storlek på valparna då jag är nyfiken på hur stora de andra valparna i kullen är. Funderar över hur stor Fidji kommer att bli om hon kanske blir större än mor sin, stannar som hon är eller blir ungefär lika stor som Kippan. Även fundersam över de andra i kullen, är det någon som sticker ut åt något håll storlekmässigt?

Föräldrar
  • Lot
    Mankhöjd: 49,5cm
    Vikt: 18-19kg

  • Kippan
    Mankhöjd: 50cm
    Vikt: 15kg
Valparna
  • Fidji
    Mankhöjd: 46cm
    Vikt: 11kg

  • Fanetta
    Mankhöjd: uppsk. 42-43m
    Vikt: -kg

  • Fight
    Mankhöjd: 50cm
    Vikt: -kg

  • Fly
    Mankhöjd: 46,5
    Vikt: 11kg
De är ändå lite äldre än 5 månader nu så mycket större blir de inte. Men kommer de passera mor och far? Inte långt dit kvar längre. Förrutom Fight då som redan är lika stor som Kippan.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Sv. Haha ja det finns ju för- och nackdelar med båda könen! Dags att skaffa en hen kanske? ;)
Jag går ju gymnasiet så det blir i 3 år, är hemma på alla lov och vissa helger. :)

Svar: Kastrera! Haha
melviona.blogg.se

2012-12-29 @ 12:53:50
URL: http://melinez.se
Postat av: Lena

Fight väger 11,5 kg o jag hoppas då inte han blir någe högre nu iaf =) lille långben!!!!

Svar: Så mycket högre tror jag inte att han kommer bli. Men man vet aldrig.
melviona.blogg.se

2012-12-30 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0