Tisdag

Ja, nu är det bara tisdag och snart löning. Märks lite på jobbet på olika sätt. Själv känner jag mig bara lite trött. Har alltid något att göra men det känns ändå så lugnt. Men jag jobbar på ett djursjukhus, vilket sjukhus håller inte högt tempo? Haha.

Har just ringt till en tjej på blocket som säljer en bilbur till hund. Så imorgon ska jag åka söderut en sväng. Hoppas verkligen den blir bra. Jag har ju en vw polo och att hitta en passande bur till den bilen är lite knepigt. Buren passade en vw polo så där är jag inte orolig, däremot ska Kippan få plats. 2 whippets har fått plats i den så Kippan borde få plats. Hoppas, hoppas!

Från en sak till en annan så har Anna börjat träna vallning med Kippan. De tränar fre-sön + lov, eftersom det är så mörkt om kvällarna så blir det inte oftare. Men tre pass i veckan blir ju perfekt! Ser nu fram emot ett vp nu i vår, vore kul om hon kunde få det. Angående hur vallträningen går vet jag inte riktigt. Det får Anna berätta. Men hon säger i alla fall att hon är lydig och kan höger/vänster. Såklart man är det när man är lydnadschampion! Haha. Undrar bara hur länge det varar, snart tycker hon väll att hon kan valla själv.

Mysigt det är att blogga i skogen! Höra fågelkvitter, se Kippan busa runt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0