Nervös

Alltså så klumpigt av mig. Var och tränade med vännerna i Väsby och för en gång skull så var inte Kippan bitchig mot de andra hundarna utan hade kul och kunde leka med dem. Så jag lät henne stimma med dem och ha kul. Vilket jag inte skulle ha gjort...



Efter att de lekt ett tag så skulle vi börja träna och vi kallade in hundarna. Tror ni inte att min hund kom intravandes haltande! Detta var i tisdags så hon har fått vila nu och tänkte låta henne göra det till i alla fall lördag. Då ska jag påbörja övningar som inte kräver spring. Spring ska vi försöka igen på måndag, för säkerhetens skull! Hon slutade halta redan en timme efter leken men vågar inte chansa. Det är ju ändå DM nästa vecka! Vore på tok för tråkigt att missa det för mitt misstag att låta henne race:a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0