PM MSBK

Hej. Har fått PM ifrån MSBK att jag får delta på deras tävling den 2/4 vilket känns jättespännande! Har kollat på startlistorna och ser att vi blir fem startande i LKL ELIT. Jag, Kippans halvbror Ice och Ingela med hennes duktiga tollare. Så det kommer bli tufft att få första placeringen. Men mitt mål är att få ett första pris så det kommer inte spela någon större roll för mig, utöver mitt tävlingssinne som kommer få stryk. Haha. I LKL III hade jag hoppats se Yessica med sin briard Sting, men eftersom hon åkt på kennelhosta så var hon tvungen att avanmäla sig. Vilket känns väldigt trist. Men så kan det gå. Resten av de anmälda i LKL III känner jag inte alls. Däremot känner jag en person i LKL II. Madelene Broberg med Midgård Axxa, hon gick på samma allmänlydnadsinstruktör kurs som mig. Så henne får jag hålla tummarna för! Känner inte igen namn från LKL I men ser att två ifrån min klubb ska tävla. Christine Portin med Insanes Dimma och Maria Dyverfeldt med Njupavallens Qvicke Aston. Så med lite klubbkänsla håller jag tummarna för dem. Haha. Domare i LKL I-II är Anna Wistedt som jag tränar med på måndagar. Hon är rättvis som domare och har ungefär samma idéer och åsikter som mig så henne hade jag helst velat se som domare till ELIT. Haha. Men det kanske inte är det smartaste heller att döma sina vänner. Caroline Sahlberg ska döma LKL III och ELIT. Har inte en blekaste vem och hur hon är så det ska bli spännande. Så måste man ju komma till frågan: Är ni redo inför tävlingen? Jag tycker det. Hon tar alltid rätt vittringspinne och gör allting jag ber henne om. Så ja. Nu gäller det bara att allt faller på plats på tävlingen också.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det går säkert bra hjärtat 

2011-03-30 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0