Rally lydnad

Idag åkte jag med Jossan och hennes vänner till en privat hundklubb i Väsby vid Brunnby Vik. Där ställde Jossan upp en bana så som den skulle kunna se ut på tävling. Och det gick förvånadsvis bra! Behöver dock öva mer på fronta och backa. Sedan har jag börjat träna fritt följ men på min högra sida, det vrider sig i skallen på både Kippan och mig. Vänstra sidan heter "fot", högra sidan får heta "sidan".

Vi testade även agility och körde slalom som jag inte övat sen förra sommaren och det mindes hon allt. Lite kul! Hon börjar även få upp farten.


Sally kollar nyfiket på rally-ekipagen, själv föredrar hon sök


Kippan vaktar väskan och väntar på sin tur att träna


Jossan och Amber tränar rally-lydnad


Tero med BC valpen Justin tränar linförighet till rally-lydnad


Jenny med Hugo tränar rally-lydnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0